Przejdź do treści

Serwis, ostrzenie i regeneracja narzędzi

 

Najlepszej jakości narzędzia Leitz swoją optymalną wydajność uzyskują, gdy są regularnie i fachowo serwisowane. Firma Leitz-Polska Sp. z o.o. oferuje na terenie całej Polski pełen zakres usług serwisowych już w siedmiu serwisach. Narzędzia dostarczają od i do Klienta nasi przedstawiciele serwisu, którzy służą również fachową informacją i poradą dotyczącą usług serwisowych.

 


Dodatkowa usługa - Logistyka 

 

Zaczyna się od doradztwa technicznego, wyboru najlepiej nadającego się produktu z asortymentu Leitz, poprzez serwis, odbiór i dostawy narzędzi do regeneracji i sięga aż do przejęcia całkowitej odpowiedzialności za bezproblemowe zaopatrzenie w narzędzia za pomocą usługi Tool Management.

 

 

COMPLETE CARE

Mniej niż 1% kosztów ogólnych produkcji stanowi nabycie narzędzi. Natomiast brak narzędzia powoduje koszty, które w większości przypadków są drastycznie większe. Leitz oferuje usługę Complete Care z uwzględnieniem wzajemnego zaufania podczas współpracy, przy czym to Leitz troszczy się o wszystkie sprawy związane z narzędziami.

Eksperci Leitz badają z klientem aktualną sytuację, określają zapotrzebowanie, jak i rodzaj i ilość narzędzi. Z tych danych sporządzają koncept logistyczny, dokładnie dopasowany pod względem technicznym i ekonomicznym.

Płynące z tego korzyści można przeliczyć na konkretne pieniądze:

  • redukcja stanów magazynowych
  • pewność dostępności
  • użycie optymalnego narzędzia do obróbki
  • brak czasu przestoju poprzez brakujące narzędzia
  • obliczenia wg autentycznie zużytych narzędzi

 

Usługa Complete Care charakteryzuje się długoterminową współpracą niosącą obustronne korzyści. Dzięki niej na całym świecie klienci zebrali pozytywne doświadczenia, a wśród nich również renomowane firmy.